Rat Saw God Veronica Mars
S2, A6: Veronica hjälper Abel Koontz (återkommande gäststjärna CHRISTIAN CLEMENSON), mannen som ursprungligen dömdes för mordet på Lilly Kane, som nu letar efter sin försvunna dotter. Gäststjärnan JOSS WHEDON (Buffy the Vampire Slayer) gör sin skådespelardebut, och återkommande gäststjärnan HARRY HAMLIN (L.A. Law) återvänder som Aaron Echolls.