Rättvisa skipas Blue Bloods
S4, A8: Efter Franks middagsbjudning med maffiaadvokaten Angelo Gallo blir Gallo skjuten, och Frank slipper knappt undan med sitt eget liv. Samtidigt kallas Danny till juryplikt, och är den enda som har en avvikande åsikt i en mordrättegång.