Ready or Not
S8, A14: Dr Monahan tvingar bort Kelly från kliniken. Brandon och Steve anställer en ny assistent, Janet Sosna, och tar in David som musikrecensent. Valerie gör upp ett avtal med en vadförmedlare på After Dark.