Real Life Is the Nightmare Banshee
S3, A4: Siobhan slits mellan att avslöja Lucas och att bevara hans hemlighet. Brock blir ursinnig när han får veta att hans ex Emily jobbar som vårdare åt Proctors mamma. Chayton förbereder sin armé på ett angrepp.