Rebel Queen
S1, A5: Ludvig må vara kung, men Marie Antoinette är fast besluten att inleda sitt styre som Frankrikes drottning. Ludvig är dock inte är beredd att låta sin österrikiska hustru blanda sig i fransk politik.