Recover Stronger
S11, A4: I en kapplöpning mot tiden och en andra flod som hotar Fraser Valley måste James Luke och över 20 bärgningsbilar från Team Reliable bärga 200 bilar i ett lerskredssområde. Militären hjälper till med tekniska lösningar.