Red Sails in the Sunset
S5, A8: Med hjälp av Brett Stiles (MALCOLM McDOWELL) iscensätter Jane en invecklad plan för att hjälpa Lorelei Martins fly från fängelset i hopp om att hon ska leda honom till Red John.