S1, A2: Max och Maggie kommer upp med några grundregler för sin nya fars, trots The Divines ständiga surrande. Ett återblick avslöjar en ung Max och Maggies gymnasieår, deras starka engagemang för varandra och Dorothys tidigare dåliga mamma-beteende.