Like me! Reklam/de dåliga presenterna
S1, A5: Like är avundsjuk på Stan som får många gåvor från sina sponsorer. Bim lovar att hitta en sponsor till honom så fort som möjligt. Vem har inte blivit besviken på en present? Like presenterar den ultimata topplistan: världens sämsta presenter!