Azur Lane: The Animation Reunion - Reaching Out to You
S1, A5: Sheffield and Edinburgh take shelter on a small island to evade the Red Axis fleet pursuing them while awaiting reinforcements. A major confrontation seems inevitable, but members of both sides of the fight have doubts and concerns.