Ghost Nation Reunion In Hell
S2, A9: Jason, Steve, Dave och Shari återförenas med Amy Bruni och Adam Berry för att undersöka en herrgård på Rhode Island som plågas av en ondskefull energi. Vad kommer de att upptäcka?