Revolutionary Deals
S1, A2: Rick, Corey och Chum korsar Delaware för att göra förstklassiga affärer i Valley Forge, Pennsylvania. Killarna flyger högt i ett helikoptermuseum för att möta en armé av ivriga säljare.