S1, A4: Patrick tar med Max på kaffe utan att Maggie vet om det. Ett oväntat möte med hans bästa vän Kyle lämnar Max flusterad och ett missförstånd med Patrick leder till en stor utveckling i deras relation. Max börjar märka något konstigt hända med hans kropp.