Richard Blais vs. Marcel Vigneron Top Chef - Duellen
S1, A1: Marcel utmanar Richard att göra i ordning en dessert med både kalla och varma komponenter. Richard hämnas genom att be Marcel att tillaga hans specialare: hamburgare.