The Hunting Party Richard Harris
S1, A1: Seriestart. Efter en massiv explosion i det topphemliga fängelset The Pit är en rad seriemördare på flykt, däribland den ökände Richard Harris. Den forna FBI-agenten Rebecca "Bex" Henderson kallas tillbaka i tjänst för att fånga honom.