S1, A2: En äldre kvinna från New York dör under sin vistelse på Villa Costiera och DD och hans team måste ombesörja att hennes kropp kommer hem till begravningen i tid. Samtidigt fortsätter sökandet efter Alice med ett besök på baren från fotografiet.