S1, A1: När en av Saturnus ringar ramlar ned i Junes bakgård åker gruppen på ett uppdrag till yttre rymden för att få tillbaka ringen till planeten. Längs vägen stöter gruppen på kometer, meteorer och till och med underliga rymdvarelser som heter meeps.