S6, A2: J håller ett familjemöte och är på jakt efter en ny advokat. Mot J:s vilja vägrar Pope att sälja sin tomt. 1992 träffar Smurf och Andrew en advokat för att diskutera anklagelserna om misshandel mot Andrew.