Road to the Multiverse
S8, A1: Brian och Stewie reser genom alternativa dimensioner med hjälp av en speciell fjärrkontroll. Denna färd tar dem till en postapokalyptisk värld där hundar härskar över människor, och även till Robot Chicken-universum.