S5, A17: Schmidt insisterar på att ha en svensexa i Las Vegas när han känner sig förvekligad inför Cece så killarna bestämmer sig för att åka på en bilresa dit. Det hela går inte som planerat då de hamnar på en knuttebar i öknen.