Graveyard Carz Roaming the Restorations
S6, A3: Mark installerar dekaler på professionella brottaren Bill Goldbergs 1968 års Plymouth GTX cabriolet, Allysa hjälper Will med att blockera och förbereda Phantom Cuda för slutlackering och hjälper Dave med Road Runner.