Roar
S13, A6: En välkänd person återvänder till Grey Sloan, vilket slår flera av läkarna med häpnad. Catherine pressar Bailey till att fatta ett beslut om Alex, medan ett svårt akutfall gör Amelias dåliga dag ännu värre.