S5, A12: Brandon måste kämpa för sitt presidentskap när ett förhör hotar hans position. Samtidigt ser gänget fram emot Rolling Stones-konserten, där alltifrån VIP-pass till oväntade jobb väntar. Dylan tar ytterligare steg mot tillfrisknande.