Bermuda Triangle: Into Cursed Waters Rogue Waves
S1, A2: Teamet dyker djupt på jakt efter det största fartyget som någonsin försvunnit i Bermudatriangeln - ett enormt skepp med ett monstruöst namn - USS Cyclops.