S1, A4: När spänningen ökar efter händelsen med den mystiska förföljaren, erbjuder Rose Monreaux-hemmet som en säker tillflyktsort för Ginger och hennes mamma Tina. Medan hon är fast i hemmet avslöjar Tina för Ginger att hon vet vem den mystiske förföljaren är, vilket gör Ginger orolig och hon kräver svar från sin mamma. Under tiden är pastor Paul och Eric i maskopi med investerare i Sunshine Network och pastor Paul går så långt som att hota Margaret, vilket får henne att vända sig till osannolika allierade för att få hjälp.