S6, A22: Bart får blindtarmsinflammation från en box med Krusty-O:s flingor. Medan Lisa besöker honom på sjukhuset, blir hon bestört över att upptäcka att hennes idol, jazzmusikern Bleeding Gums Murphy också behandlas där. När Bleeding Gums dör, får en upprörd Lisa en lokal radiostation för att spela hans album som en hyllning.