2 1/2 män Run, Steven Staven! Run!
S10, A14: Alans och Lyndseys förhållande blir tilltrasslat när han vägrar att ge henne en egen nyckel till huset på stranden. Samtidigt beklagar sig Alan, Billy och Herb över kvinnor och relationer.