Alla mot alla med Filip och Fredrik Rutinerade rävar gör entré
S7, A32: De rutinerade rävarna Jan Guillou och Alex Schulman gör entre med stort självförtroende när de utmanar Linnea Henriksson och Gert Wingårdh.