rX
S1, A2: Efter att ha använt sina krafter bortom dessas gränser hamnar Blink i chock. Kraftlös och svag befinner hon och hennes vänner sig i stor fara. Caitlin försöker desperat att ge sin vän den sjukvård hon behöver, så hon och Eclipse ger sig ut för att hitta ett särskilt motgift som ska bota henne.