This Is Not Hollywood Sabrina
S1, A2: Sabrina, en lokal kosmetolog, är väldigt beskyddande mot sin kusin Sarah. Men den senaste tiden har deras förhållande förändrats. Den 26:e augusti väntar Sabrina förgäves på att Sarah ska dyka upp och anar oråd. Hon organiserar omedelbart en sökgrupp. Mediecirkusen är igång och hon blir trollbunden av rampljuset.