Chicago PD Safe Harbor
S11, A3: Burgess jobbar ett extra skift på 13th District och hamnar mitt i en drive-by-attack mot flyktingar. Teamet arbetar tillsammans för att spåra skytten och avslöja det verkliga motivet bakom attacken.