S1, A2: Navigera i en mangroveskog på Borneo med saltvattenskrokodilen, som är perfekt anpassad till livet bland i vatten. Upptäck hur den här reptilen använder miljön för att reglera sin temperatur och varför dess episka tålamod gör den till en superjägare.