San Francisco Treats
S1, A3: Rick, Corey och Chum är i San Francisco, Kalifornien, i hopp om att hitta nya skatter. De kommer att titta på några italienska veteranfordon, flipperspel och en högpriskollektion från San Francisco Giants.