Prison Chronicles San Quentin
S1, A6: San Quentin ligger i Marin County vid San Francisco Bay och är Kaliforniens äldsta fängelse med anor från guldruschen och hem till delstatens enda gaskammare. Här har tre män försökt hitta sin väg ut ur fängelsets klor.