Cold Case: The Complete Series Sanctuary
S3, A15: När ett narkotikafall öppnas på nytt avslöjar Valens att han hade arbetat undercover med det uppmärksammade fallet och nu måste han möta demonerna som har förföljt honom i åtta år.