Santa
S2, A11: Julen nalkas och med den en massa fester och gänget försöker besöka så många som möjligt under en kväll. Jess gör allt för att undvika Sam och Nick kämpar med att hålla jämna steg med Angie. Winston får panik när han får ett bär i örat.