S2, A24: Kommer Jacks och Sayids försök att konfrontera "De Andra" göra att Walt kommer tillbaka? Under tiden hamnar mr Eko och Locke i en explosiv konflikt när Locke tar ett potentiellt katastrofalt beslut.