Säsongsavslutning - Put on a Happy Face
S16, A21: Link försöker att övertala Amelia att ta det försiktigt under den sista tiden av hennes graviditet. Hayes ställer en överraskande fråga till Meredith. Owen gör en chockerande upptäckt.