Who Killed Him SAUL
S1, A6: Fem år efter att de påstådda mördarna av mordet på Stanley frigavs, kontaktar tidigare åklagaren Villareal, som avsattes på grund av tveksamheter i hans utredning, i hemlighet en av landets mest kända journalister. Det är dags att kasta ljus över hans förvirrade version av händelserna.