Buying It Blind Savannah And Brian
S1, A3: Med tre barn under fyra år har Savannah och Brian inte tid att hitta ett lämpligt hem. I stället måste experterna söka igenom staden i hopp om att hitta ett fint hus i ett bra skoldistrikt.