Grey's Anatomy Save the Last Dance for Me
S16, A13: DeLuca har en till synes obotlig patient och tar hjälp av ett diagnosgeni. Bailey tittar till Joey, ett fosterbarn som Ben tog med till Grey Sloan. Amelia får resultaten för sitt faderskapstest.