Cold Case: The Complete Series Saving Sammy
S4, A5: Rush blandar nöje med affärer när hennes pojkvän Joseph ber henne att återuppta ett fall från 2003 där en autistisk pojke vid namn Brent Harding bevittnade mordet på sina föräldrar.