Grown-ish Savior Complex
S6, A6: Dagens ridderlighet är i allas tankar medan Annika tröttnar på Andres vit-riddare rutin. Doug försöker imponera på Sloane, och Aaron hamnar i en passiv-aggressiv e-poststrid med en kollega.