S6, A1: Annalise kämpar med den effekt som Laurel och Christophers försvinnande har haft på alla. Oliver, Frank och Bonnie är oense om de möjliga orsakerna till Laurels försvinnande. Tegan hanterar efterdyningarna av Emmetts uppenbara förgiftning.