Home Improvement Say Goodnight, Gracie
S7, A15: Tim vill ha fler barn efter att Marty bett honom att vara barnvakt åt en av tvillingarna. Efter några diskussioner om hans vasektomi med Jill och några visdomsord från Wilson bestämmer han sig för att det är bäst att kunna ge tillbaka tvillingarna efter att ha lekt med dem. Mark bär fortfarande svart, men med läppstift för det här avsnittet.