S1, A1: Mariana tar pulsen på de internationella svindlare och kriminella som verkar inom en bransch på stark tillväxt, för att få en bättre förståelse för de bedrägerier som driver verksamheten. Hennes efterforskningar leder henne till Montego Bay på Jamaica och till de flottare delarna av Tel Aviv i Israel i jakten på världens värsta svindlare.