Scared As Hell
S6, A4: Bill Wright måste lära sig att lita på sin son när de kämpar mot ett sumpigt vrak. Ett frustrerande jobb gör Duncan nervös medan en medlem i hans team kämpar för att komma tillbaka efter en allvarlig skada.