Outlander: Blood Of My Blood School of the Moon
S1, A3: När edsceremonin för att avgöra vem som ska bli laird för klanen MacKenzie närmar sig, smider Ellen en ny plan för att skydda sig själv och sin familj. Julia tvingas göra ett omöjligt val.