S3, A4: Danny och Jackie bestämmer sig för att utreda mordet på en brud som mördats på sin bröllopsdag i en skottlossning av ett förbipasserande gäng. De tas dock bort från fallet för att istället skydda en centralamerikansk president, som de tror kan vara måltavla för mord.