Glimpse Scotty James is stoked to get back on the snow
S1, A2: Efter sex månader utan snowboard var en tom halfpipe en efterlängtad syn i Schweiz. I Saas-Fee påminns Scotty om hur roliga, och svåra, halfpipes kan vara.